Бренд Rikky Hype запустив кампанію у Instagram, націлену на прийняття себе до Дня Святого Валентина. Слоган “Закохайся у справжність” має два сенси: акцентує увагу на природності, а також підкреслює важливість справжнього: почуттів, зовнішнього вигляду, вчинків — речей, на які люди почали дивитись зовсім по-іншому за останній рік.
Проєкт підтримали інфлуєнсери Сабіна Мусіна, Катерина Мотріч, Ксюша Манекен, Саша Бо та художниця Соня Морозюк.
Rikky Hype, що часто стикається з критикою підлаштування моделей на власних зйомках до стандартів краси, дав старт проєкту, який до Дня святого Валентина популяризує любов до себе. Він — про абсолютне прийняття власного тіла: на вдалому фото чи ні, з успіхами, або без них, з кожною складочкою чи розтяжкою. Бренд закликає любити себе та свою унікальність.
Кампанія натхненна роботами відомої блогерки Ріани Меєр, яка руйнує стереотипи про вдалі фото в Instagram. У пості, присвяченому Дню Закоханих, команда попросила моделей продемонструвати силу обраної пози, щоб на власному прикладі показати жінкам, як поза впливає на те, як виглядаєш на фото.