Освідчення у коханні, валентинки та компліменти: добірка креативів від брендів на День закоханих
14 Лют 2023, 17:18

Освідчення у коханні, валентинки та компліменти: добірка креативів від брендів на День закоханих

Серця, квіти, плюшеві іграшки, листівки із освідченнями у коханні та інше – ці декорації до Дня закоханих заполонили весь світ. До цього визначного дня українські бренди вирішили також привітати українців.

MMR пропонує добірку креативів від брендів:

До Дня закоханих фонд Happy Paw ініціював акцію “Стань Купідоном для тваринки з притулку”, метою якої є прилаштування та допомога безпритульним тваринам, які постраждали від війни. Ефект-маска “Paw Love” рандомно обирає для користувача тварину із Покровська, Сєвєродонецька чи Краматорська, Нікополя або ж Херсона для якої можна стати персональним янголом-Купідоном. Більше коментарів і використань маски — більше шансів, що безхатні коти та собаки знайдуть свою родину. Акція до Дня закоханих ініційована в рамках програми  “Ф-підтримка” Happy Paw та Фокстрот задля допомоги безпритульним тваринам з притулків, які евакуйовались із зони бойових дій або прийняли евакуйованих тварин.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

З нагоди Дня закоханих Uklon разом з креативною агенцією IAMIDEA розробили серію відеороликів, у яких показали процес роботи працівників “Відділу Любові” Uklon, де ті вигадують милі приємності під час поїздки, але в результаті розуміють, що часом замість романтичних сюрпризів значно приємніше отримувати знижки, самостійно регулювати вартість поїздки та бути застрахованим під час неї.

Тепер достатньо зробити будь-який платіж у застосунку Приват24, щоб отримати від нього персональний love message.

Ощадбанк також зізнався у коханні своїм клієнтам і розповів, за що він любить українців: за здатність об’єднуватись за складних умов, за те, що втілюють мрії, за відвагу та багато іншого.

«Love is…зарядити всі гаджети, поки він спав», «Love is…не вимагати у нього пароль від його смартфону» говорить COMFY.

«Життя без тебе, як пончик без дірки. Смачно, але не те», «Твої поцілунки так само солодкі, як десерти, коли на дієті» признається у коханні Glovo.

Любов, за версією WOG, – це коли довіряєш мережі АЗК свою автівку в далекі поїздки, коли обираєш найкавовішу каву для зігрівання та заспокоєння чи коли АЗК стає твоїм Пунктом Незламності.

Розкажіть друзям про новину