Postmen, Creative agency FSS та Antiprotiv Creative Agency стали переможцями другого відкритого конкурсу National Creative Contests за брифом «Об’єднана Україна».
Конкурс National Creative Contests анонсував результати за другим брифом «Об’єднана Україна», що мав на меті створити креативні комунікації, які сприятимуть суверенітету України та підтримають людей у щойно звільнених та тимчасово окупованих територіях.
У конкурсній програмі взяло участь 27 робіт від 23 учасників, з яких 8 робіт було відзначено.
Для суддівства конкурсу була сформована команда журі з провідних українських креаторів – членів Клубу арт-директорів України ADC*UA, а саме це були: Дмитро Барсуков, VMLY&R Ukraine; Дмитро Линник, Linnikov.agency; Олександр Смірнов, TABASCO; Маша Тетеріна, незалежний комунікаційний консультант, арт-директор/графічний дизайнер; Ольга Шевченко, Vintage Web Production; Костя Шнайдер, Publicis Groupe в Україні та Чеській Республіці; Сергій Ярославцев, Promodo.
Результати конкурсу «Об’єднана Україна»
Нагорода | Назва учасника | Назва проєкту |
1 місце | Postmen | Всеукраїнський музичний тур «Об’єднані Україною» |
2 місце | Creative agency FSS | Ї бачиш — отже не пробачиш |
3 місце | Antiprotiv Creative Agency | 1 million roses |
Шорт-листи | Antiprotiv Creative Agency | Poryad Bot |
Tak agency | Кишенька | |
Antiprotiv Creative Agency | Голос твоєї країни | |
Internews Ukraine | Комунікаційна кампанія «МРІЯ+ТИ РАЗОМ» | |
Prospects Ukraine | Без вас ніяк. Повертайтеся. |
Детально ознайомитись з усіма роботами можна за посиланням.
Переможці та фіналісти конкурсу мають право на безкоштовну участь однією роботою у конкурсній програмі Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2023, а також комунікаційним агенціям будуть нараховані бали в Національний рейтинг креативності та майстерності 2023.
Теми брифів складено Всеукраїнською рекламною коаліцією для одного з партнерів: міжнародних програм технічної допомоги, фондів, донорів, державних установ. Тому партнер, для якого створено бриф 3, буде ознайомлений з усіма конкурсними роботами, незалежно від результату конкурсу, для можливої подальшої співпраці з її авторами.
Нагадуємо, що до 10 лютого триває прийом робіт на останній конкурс National Creative Contests, тема якого сфокусована на засудженні дій агресора міжнародною спільнотою. До участі запрошуються як комунікаційні агенції різної спеціалізації, так і незалежних авторів. Участь у конкурсі є безкоштовною. Деталі Брифу 3 за посиланням.