Hyundai змінює своє позиціонування — аж до свого імені, вірніше вимови свого імені. Маркетингова компанія Innocean UK та Hyundai висміяли англомовну версію назви бренду Hy-un-dai у рамках своєї місії щодо виведення бренду на передній план серед електромобілів.
Кампанія New Dawn починається з гумористичного рекламного ролика, в якому люди користуючись голосовим пошуком через звукові образи опиняються біля незнайомих місць, таких як перукарня High ‘n’ Dye, металева статуя під назвою Iron Guy та фургон з їжею під назвою High End Pie. Ролик просить людей вимовляти назву бренду так, як звучить корейською, Hyun-day, але також звертати увагу на лінійку Ioniq EV бренду.
«Hyundai — це молодий, інноваційний і прогресивний бренд, який стрімко трансформувався. Ми пишаємося тим, що є корейцями зі справжнім характером та метою. 2023 — ідеальний час для того, щоб ми належним чином відобразили це у Великобританії, випустивши безліч захоплюючих нових продуктів, включаючи неймовірний новий Ioniq 6», — заявила Ешлі Ендрю, керуючий директор Hyundai Motor UK. «За допомогою цієї кампанії ми хочемо привнести до нашого бренду трохи гумору та індивідуальності, що, як ми сподіваємося, спонукає більше людей дізнатися більше про Hyundai».
Дом Свіні, креативний директор Innocean UK, додав: «Нам дуже сподобалося створювати цю кампанію. Це чудова можливість трохи повеселитися з цим дивовижним брендом, який так багато робить, щоб змінити те, як ми всі можемо насолоджуватися найкращими автомобілями EV – використання вимови Hyundai та радість спілкування з технологіями були безтурботним способом принести цю «нову» вимову до Великобританії, щоб помітити весь прогрес, який є у цьому бренді».