Відпустка або смерть: ролики нагадали, що до відпочинку потрібно ставитись серйозно
05 Січ 2023, 11:44

Відпустка або смерть: ролики нагадали, що до відпочинку потрібно ставитись серйозно

Це страшна, але правдива статистика: люди, які не беруть відпустку регулярно, зазвичай помирають раніше. Найбільша авіакомпанія Великої Британії British Airways розгорнула цілу рекламну кампанію, щоб нагадати про цей страшний факт.

50% дорослих працездатного віку у Великій Британії не використовують свою щорічну відпустку в повному обсязі, внаслідок чого компанія тепер закликала громадськість вивчити переваги організації відпустки в рамках нової кампанії. Фільми, створені агенцією Uncommon, знаменують собою початок серії під назвою «Take Your Holiday Seriously», в якій розповідається про позитивні ефекти відпустки.

Опитування, проведене на замовлення British Airways Holidays спільно з YouGov, показало, що 48% британців, які працюють, перевіряли свою робочу електронну пошту, перебуваючи у від’їзді, що суперечить дослідженням, що передбачають, що відсутність відпустки може скоротити тривалість життя. Проте 40-річне дослідження Європейського товариства кардіологів показало, що відпустка може допомогти людям жити довше. Опитування British Airways Holidays також показало, що майже 79% опитаних погодилися з тим, що перерва корисна для їхнього психічного здоров’я.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кампанія запускається, коли криза вартості життя починає відзначатися, і багато представників громадськості припускають, що свята є одним із найімовірніших скорочень їхніх бюджетів на 2023 рік. Серйозним посилом гумористичних фільмів є те, що багато людей віддають пріоритет роботі, а не відпочинку.

Робота транслюватиметься по телебаченню, у кінотеатрах та соціальних мережах, а наприкінці місяця буде запущено більше кампаній.

Розкажіть друзям про новину