Кавуна забагато не буває: як бренди відреагували на звільнення Херсона
11 Лис 2022, 16:39

Кавуна забагато не буває: як бренди відреагували на звільнення Херсона

Українські бренди розпочали флешмоб на честь довгоочікуваного звільнення міста-героя Херсона з-під російської окупації: хтось створив цікавий креатив, а хтось додав до свої логотипів символ цього українського міста – кавун.

MMR представляє добірку креативів, якими бренди вітають українців та відзначають цю історичну подію:

Звичайно, у швидкості реакцій на головні події в Україні «Укрпошті» нема рівних. Після повідомлень про звільнення Херсону було відразу анонсовано новий поштовий випуск – «Херсон — це Україна!». Крім того, «Укрпошта» змінила своє лого на честь цієї події.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Comfy також долучився до флешмобу та додав до свого лого родзинку, а точніше ягідку.

«Нова пошта» написала про своє повернення до міста: «Це не мариво, не сон – повертаємось в…».

Такі оновлення в застосунку “Тривога”:

До флешмобу приєдналися також промислові бренди України:

Розкажіть друзям про новину