Новий ролик Volvo розповів про кохання двох автомобілів
12 Жов 2022, 17:34

Новий ролик Volvo розповів про кохання двох автомобілів

Остання рекламна кампанія Volvo розповіла історію кохання. І там закохуються не люди, а вантажівки.

Кампанія створена шведською агенцією Forsman & Bodenfors. У рамках кампанії представлений рекламний ролик Volvo Trucks, який розповідає про малоймовірний союз двох типів транспортних засобів, які зазвичай ніколи не асоціюються один з одним.

Одна вантажівка створена для задоволення від водіння, а інша — виключно для економії палива. Хоча їх веселі та практичні натури, здається, суперечать одна одній, вони зустрічаються на дорогах і зрештою закохуються одна в одну по вуха (або колеса). Так починається епічна історія кохання, в якій вантажівки фліртують, обіймаються і притискаються одна до одної.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

У той час як паливна економічність та задоволення від водіння зазвичай розглядаються водіями вантажівок як протилежності, ця жартівлива реклама покликана показати, що ці два міркування не обов’язково мають бути взаємовиключними у транспортному засобі. Глобальна кампанія просуває флагманський продукт Volvo Trucks Volvo FH, який був розроблений, щоб збалансувати приємне керування з такими функціями, як двигун Turbo Compound, який забезпечує більш плавну поїздку з паливною економічністю.

«Ми дуже пишаємося функціями I-Save і… хотіли приділити цим функціям ту увагу, на яку вони заслуговують. Ми завжди прагнемо робити роботу, яка ламає категорії, новим та цікавим способом, і цього разу творче рішення відповідає як продукту, так і часу, в якому ми живемо. Хіба трохи кохання не те, що потрібно світу прямо зараз?» — сказала менеджер із маркетингових комунікацій Volvo Trucks Агнета Малькрона.

«Найскладнішою частиною зйомок було управління акторами. Притягнення – це не те, що ви можете змусити, і, оскільки це була перша зустріч вантажівок, ми не знали, чи порозуміються вони, чи буде просто незручне мовчання. На щастя, це було кохання з першого погляду, і, наскільки нам відомо, вони й досі існують», — заявив креативний директор Forsman & Bodenfors Ларс Янссон.

Розкажіть друзям про новину