Пліч-о-пліч з українцями. «Наша Ряба» записала звернення
19 Вер 2022, 16:52

Пліч-о-пліч з українцями. «Наша Ряба» записала звернення

Український бренд курятини «Наша Ряба» звернувся до українців у натхненному відео й нагадав, що в цей складний час залишається поруч.

Від перших днів повномасштабної війни команда бренду невпинно працює, щоб забезпечувати їжею країну. З курятини «Наша Ряба» готують їжу для всіх, хто цього потребує — від соціальних установ до ресторанів. Тож звернення народилося з тисяч історій людей, які щодня наближають нашу перемогу і працюють заради майбутнього.

Я переконаний, що великі бренди та компанії є важливою частиною життя мільйонів українців, і вони не можуть бути осторонь у складні періоди, особливо під час війни. Важливо мати позицію і підкреслювати її, в першу чергу, своїми діями. А лише потім, коли і якщо доречно, робити комунікацію. Зараз ми готові сказати українцям: «Наша Ряба» завжди поруч, заради майбутнього.
Олексій Безуглий
директор департаменту CLC МХП

«Наша Ряба» допомагає українцям з перших днів війни. Близько 13 тисяч тонн курятини безкоштовно отримали люди з різних куточків країни, які найбільше цього потребують. У березні бренд передав усю партію дитячого харчування КОКО від «Наша Ряба» дітям, які опинилися у складних обставинах. Його отримали понад 4,5 тисячі малюків віком від 6 місяців до 1,5 року. Також команда «Нашої Ряби» ініціювала благодійний проєкт Пакунок «Ма!Ля!», який обʼєднав українські бренди заради допомоги маленьким українцям.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Новина за темою
Олексій Безуглий, МХП: нова філософія маркетингу, комунікації під час війни й актуальні проєкти

Розкажіть друзям про новину