Український бренд запустив нову лінійку продукції із соціальним змістом
15 Вер 2022, 13:24

Український бренд запустив нову лінійку продукції із соціальним змістом

Фрекен БОК запустила нову лінійку продукції із соціальним змістом «Чиста Перемога».

Особливість лінійки полягає у тому, що з кожної проданої одиниці продукції «Чиста Перемога» буде перераховуватись 3 (три) гривні у Благодійний Фонд Сергія Притули. Зібрані кошти підуть на дрони DJI Mavic, які зараз дуже потрібні на лінії фронту для розвідки та коригування вогню – це “очі” наших військових на полі бою.

До лінійки «Чиста перемога» входять базові продукти для прибирання та приготування їжі: серветки для прибирання і губки для посуду, пакети для сміття, фольга, пергамент та плівка. На кожній упаковці продукту є спеціальний QR-код із посиланням на лендінг, де можна прочитати більше про суть проєкту та побачити звіти про донати. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Ось уже 20 років Фрекен БОК поруч із нашими споживачами. Це – марка-помічник, яка жваво відгукується на всі виклики сьогодення, настрої та тенденції суспільства. Так було під час пандемії коронавірусу, коли ми запустили масштабну програму “Окремо ми разом”, так є зараз, так буде завжди. Дизайн лінійки точно віддзеркалює сучасні тенденції – це поєднання мілітарної теми з елементами вишиванки, яка є кодом української нації. Дизайн Фрекен БОК був жовто-блакитним, коли це ще не було мейнстрімом, а нова лінійка ще більш підкреслює згуртованість народу України у часи війни.
Андрій Здесенко
СЕО та засновник Корпорації “Біосфера”

«Допомагати армії  – найважливіша задача кожного українця, від пересічного громадянина до великого бізнесу. Наша сила – в єдності! Коли ми розробляли цю лінійку, ми думали не лише про актуальний патріотичний дизайн, а й про реальний соціальний зміст цього проєкту, ми задавали собі питання – як саме ми можемо допомогти ЗСУ? Так з’явилася ідея колаборації з фондом Сергія Притули. Вдячні фонду, що вони так жваво відгукнулися та підтримали нашу ініціативу» – Олег Співак, Global Marketing Director напряму Household Корпорації «Біосфера».

«Ми починаємо звикати до війни, але звикнути не має означати забути про неї. Навпаки кожен і кожна на своєму місці мають думати, як своїми побутовими справами теж допомагати армії. Проєкт Фрекен БОК разом з нашим Фондом буквально допомагає конвертувати рутину в допомогу військовим. Адже кошти з того ми спрямуємо на закупівлю партії DJI Mavic 3 Fly More Combo, це зараз максимально потрібний вид дронів. Він є чи не в кожній заявці від військових. І разом ми можемо закрити цю потребу для кількох підрозділів», – розповів Сергій Притула, засновник Благодійного Фонду Сергія Притули.

Розкажіть друзям про новину