Український бренд запустив флешмоб для бізнесів
22 Сер 2022, 17:00

Український бренд запустив флешмоб для бізнесів

До 31-го Дня Незалежності Dodo Socks запустили флешмоб збору коштів для ЗСУ від соціально-відповідальних брендів. 

Мета ініціативи — об’єднатися і спільними зусиллями зібрати кошти для тих, хто сьогодні стоїть за нашу незалежність на фронті.

Долучитися до ініціативи можуть усі охочі бізнеси, які не просто працюють в Україні, а працюють для України та українців. Для цього потрібно:

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
  • Опублікувати в себе на сторінці інформацію про те, що долучились до ініціативи «31 рік — 31% для ЗСУ», використовуючи хештег #31відсоток_для_ЗСУ.
  • Передати 31% від виручки 24 серпня у фонд «Повернись Живим».
  • Прозвітувати про передані кошти наступного дня.

Серед учасників ініціативи уже є: бренд одягу «S.cape», крамниця авторських прикрас від Оксани Борійчук, магазин натуральної косметики «Dushka», видавництво «Віхола», зоомагазин «Petslike.net», магазин подарунків «Gifty Shop» та інші.

На 31 річницю відновлення Незалежності українці зможуть придбати собі та близьким подарунки та одночасно допомогти ЗСУ.

Розкажіть друзям про новину