Минулого тижня Марк Цукерберг оголосив, що Meta розширює тестування продажу NFT в Instagram ще на 100 країн і запускає нові інтеграції з Coinbase і Dapper.
NFT, або невзаємозамінні токени — це унікальні предмети, які в цифровому вигляді належать творцю до моменту продажу покупцеві. У продажу немає копій, лише один оригінальний твір, який є «незамінним».
Це означає, що користувачі Instagram в Африці, Азійсько-Тихоокеанському регіоні, на Близькому Сході та в Америці зможуть продавати свої NFT в Instagram за допомогою блокчейнів Ethereum, Polygon і Flow, підключивши свої цифрові гаманці до застосунку.
Сем Гормлі з Osaka Labs, однієї з провідних лондонських студій цифрового маркетингу та активації, каже, що цей крок революціонізує наш спосіб взаємодії зі світом:
Нещодавно Міністерство рівності Іспанії та Інститут жінок запустили кампанію, спрямовану на заохочення жінок, які турбуються про свій зовнішній вигляд, ходити на пляж. У цій рекламі Міністерство використало зображення, отримані з Instagram, без отримання дозволу від власників облікових записів.
ArteMapache, митець, відповідальний за зображення, зрештою вибачився, а одна з моделей, чиї зображення були використані ArteMapache, висловила думку: «Люди ніколи не візьмуть зображення без дозволу фотографа, тому що вони знають, що йому потрібно заплатити, але [у цьому є] певна лазівка».
Гормлі вважає, що впровадження моделі NFT допоможе впоратися з такими ситуаціями. Він пояснює: «Я вважаю, що зростання формату NFT на таких платформах, як Instagram, стане подальшою еволюцією розмовного перетравлення контенту, яка забезпечить чіткіше право власності».
Він вважає, що замість того, щоб зосереджуватися на продажах реклами в майбутньому, Instagram почне переходити до комісійної бізнес-моделі: «Модель Instagram перейде від продажу реклами до заробітку та диверсифікації, беручи комісію з продажів NFT, подібно до того, як працюють Twitch, Youtube, Patreon і Onlyfans».