Українські креативники показали справжнє обличчя війни
Креативники з BBDO Ukraine показали справжнє обличчя війни – їх тисячі і навіть мільйони.
Це обличчя тих, хто мовчить, хто з телеекранів виправдовує вбивць, хто віддає злоччині накази, і хто їх виконує.
«Всі, хто підтримував, промовчав чи просто проігнорував – наситили цю війну безкінечними потоками крові. І ця кров на руках кожного з них».
Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.
17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.