У рекламній кампанії Burger King підкреслює, що клієнти не знають меню
29 Кві 2022, 15:31

У рекламній кампанії Burger King підкреслює, що клієнти не знають меню

У меню Burger King представлений широкий асортимент продуктів. Лише в Америці вибір бургерів налічує понад 15 варіантів. Але що якщо клієнти бренду не можуть назвати жодного з них? Або можуть назвати тільки одне?

У рекламному ролику шведського агентства Ingo можна побачити, як клієнти Burger King по всьому світу намагаються назвати варіанти бургерів з меню мережі. Ролик був знятий у Лондоні, Мехіко, Токіо та Стокгольмі. Кампанія була заснована на анкетуванні, яке провела компанія по всьому світу з проханням назвати бургери у меню Burger King. Для 85% учасників єдиним продуктом, який прийшов на думку, був класичний воппер.

Кампанія нелогічна у тому сенсі, що очікується, що бренд зверне увагу на свій асортимент, а не на той факт, що люди не знають про нього. Стол сказав, що це унікальна можливість для брендингу, спираючись на велику популярність воппера більшу, аніж у споріднених страв.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Якщо у вас є улюблений продукт, ви захочете повернутися. І тоді ви на крок ближче до того, щоб спробувати щось нове».

Розкажіть друзям про новину