Oreo та Ritz створили солодко-солоне печиво
30 Тра 2022, 15:57

Oreo та Ritz створили солодко-солоне печиво

Нова співпраця Oreo та Ritz використовує найпопулярніше поєднання в закусках – солодке і солоне.

Два бренди, що належать Mondelēz International, запускають лімітований тираж снеків під назвою Oreo x Ritz. Це одна частина крекера та інша частина орео, з’єднані разом шаром крему зі смаком арахісової пасти та ще одним шаром крему для печива.

Компанія роздавала його безкоштовно на спеціальному веб-сайті.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Алексіс Яп, старший бренд-менеджер Ritz, заявив у прес-релізі, що бренд «вивчає інноваційні партнерські відносини» протягом останніх кількох років і «не міг відмовитись від можливості співпрацювати з нашими друзями Oreo над закускою, яка частково складається із солоного крекера, частково шоколадного печива».

Розкажіть друзям про новину