Шведський рітейлер IKEA відомий оригінальними назвами своїх товарів для дому. Філія компанії в Норвегії хоче використати досвід бренду, щоб допомогти батькам у виборі дитячих імен.
IKEA Norway створила «банк імен» із більш ніж 800 варіантами, доступними на веб-сайті магазину. Каталог натхненний продуктами бренду з 1948 року і пізніше. Івар, Біллі та Мікеле — лише деякі з 800 пропонованих імен у цій онлайн-бібліотеці.
«Після всіх цих років (IKEA) створила великий каталог, з якого можна обирати», — йдеться у заяві IKEA Norway.
IKEA називає свою продукцію на честь шведських міст, озер та інших географічних об’єктів, але також використовує назви, які традиційно належали людям.
У філії зазначили, що хоча під час пандемії COVID-19 рітейлерів турбували «як брак сировини, так і проблеми з термінами доставки», у Норвегії «принаймні немає браку у дітях».
Минулого року у скандинавській країні було зареєстровано народження 56 060 дітей, що на 3 081 більше, ніж у 2020 році.
Це збільшення створює «проблему у пошуку унікальних імен», як заявила компанія.