Освітня платформа використовує в рекламі фото жіночих статевих органів
12 Лип 2022, 12:40

Освітня платформа використовує в рекламі фото жіночих статевих органів

У всьому світі, як і раніше, вкрай не вистачає знань про жіночі статеві органи. У Великій Британії лише 6% жінок заявили, що дізналися про стан інтимного здоров’я в школі та університеті, а 60% дізналися про вагінальні інфекції лише тоді, коли заразились ними.

Освітня платформа Vagina Academy навчає молодих людей інтимному здоров’ю. Програма була створена Canesten, брендом інтимної гігієни Bayer, відомим своїми протигрибковими препаратами, що використовуються для лікування вагінальних дріжджових інфекцій, а також рекламним агентством AnalogFolk London.

Vagina Academy – це глобальна платформа, яка запускається у Великій Британії цього тижня після пілотної програми в Бразилії минулого року та інших локальних активацій в Італії та Австралії. Canesten просуває ресурс за допомогою кампанії під назвою «The Truth, Undressed», метою якої є показати реальність анатомії жіночих статевих органів та заповнити прогалини у знаннях про інтимне здоров’я.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Поряд із освітнім мікросайтом, Canesten співпрацює з національним органом Великобританії The PHSE Association для розробки безкоштовних комплексних планів уроків з інтимного здоров’я для дітей віком від 11 до 18 років.

Одним із відмінних факторів навчальної програми є фотографії вульви, лобкового волосся та виділень з піхви.

TruthUndressed.co.uk також включає редакційні статті, ілюстрації та досвід реальних представників громадськості, щоб дати молодим людям доступ до більш надійної та достовірної інформації про своє тіло.

Оскільки соціальні платформи досі іноді піддають цензурі або блокують контент про жіночі тіла, тому що він часто позначається як відвертий, Canesten обійшов це за допомогою реклами в соціальних мережах, яка відповідає правилам платформ. У TikTok реклама показує, що може статися, коли люди знаходять відповіді на свої запитання чи шкідливу інформацію, а в Instagram у відеороликах використовуються спільні візуальні метафори для піхви, вульви та лобкового волосся.

Vagina Academy прагне розвіяти міфи, чутки та табу, пов’язані з вульвою та вагіною. Команда визнала, що більша частина освіти в галузі інтимного здоров’я, яка дійсно існує в усьому світі, є клінічною або включає «страх, обережність і сором, вбудовані в нього замість прийняття», сказала Жаклін Хедж, старший креативник AnalogFolk.

Крім того, зображення жіночої анатомії значною мірою сексуалізуються у ЗМІ. Проте, незважаючи на поширення порнографії та іншого сексуального контенту в Інтернеті, багато дівчат та жінок досі не знають правди про своє власне тіло. Голі зображення статевих органів, які представлені на платформі, існують для навчання, а не для розваги.

Canesten планує розгорнути платформу The Vagina Academy на інших ринках після Великої Британії.

«Правда про жіночу анатомію одягнена в соціальну культуру сексу і за умовчанням визначається як очевидна. Ми живемо у світі, де порнографія доступна в Інтернеті, але багато молодих людей навіть не знають, які бувають інфекції або як має виглядати вульва», — Дар’я Костантіні, керівник бренду Canesten з Bayer Consumer Health UK, йдеться в заяві.

«Ми сподіваємося, що за допомогою цієї програми ми зможемо почати переміщувати зображення справжніх вульв від сексуалізованого зображення до інформативного, освітнього простору, щоб забезпечити молодих людей необхідною їм інформацією, щоб краще зрозуміти своє тіло, а також нормалізувати розмови».

Розкажіть друзям про новину