Kraft Heinz відкрив ресторан зі стравами з вершкового сиру
12 Лип 2022, 13:08

Kraft Heinz відкрив ресторан зі стравами з вершкового сиру

Philadelphia Cream Cheese від компанії Heinz Kraft відкрила власний ресторан, і це не просто пересічна забігайлівка з сиром в основі. «Feeladelphia», як він називається, є мультисенсорною концепцією обіду, в якому робиш замовлення, ґрунтуючись на своїх почуттях.

Шеф-кухарі Єремія Стоун і Фабіан фон Хауске Вальтьєрра працюють із молочною компанією, щоб створити цей ресторан.

Ресторан буде відкритий тільки в Нью-Йорку з 14 по 16 липня, місця будуть доступні для бронювання через OpenTable. Загальний тригодинний досвід коштуватиме клієнту лише 35 доларів, а всі виручені кошти будуть передані на благодійність.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Як і належить, меню повністю складається із сирних страв. Якщо у клієнта є непереносимість лактози, він може пропустити цей досвід. Однак замість назв, що описують страву, їх називають такими речами, як «чарівність», «цікавість» та «спонтанність». Ідея полягає в тому, щоб пробудити відчуття та почуття у клієнтів, коли вони насолоджуються цим новим гастрономічним досвідом.

Heinz Kraft, материнська компанія також випустить на мікросайті книгу Feeladelphia Experience: An Immersive Cookbook. Сир є основним інгредієнтом у рецептах, а книга складається зі сторінок, які можна з’їсти, слухових інтерфейсів та ароматичних взаємодій.

Активація спрямована на те, щоб оживити спільноту людей, змучених пандемією, і дати їм свого роду перепочинок, надавши новий досвід.

Розкажіть друзям про новину