У Лімі — місті, де понад чотири мільйони собак живуть на вулицях, а притулки переповнені, — постійно повторюється одна закономірність: собак старше двох років майже ніколи не всиновлюють.
Незважаючи на те, що дорослі собаки здорові, навчені та потребують ласки, вони просто не можуть конкурувати з чарівністю цуценят. Цей висновок, настільки ж болючий, наскільки і зрозумілий, став рушійною силою однієї з маркетингових кампаній в Латинській Америці.
«Sugar Doggies» народився з альянсу між організацією Voz Animal, креативною агенцією Potro Lima та продюсерською компанією Lungo Films з такою ж несподіваною, як і потужною передумовою: якщо дорослі собаки не здаються достатньо привабливими для того, щоб їх усиновили, чому б не перетворити їх на пухнастих «sugar daddies»?
Натхнені поп-культурою та дотепним гумором, вони створили візуальний всесвіт, в якому кожен дорослий собака був представлений як справжній «sugar daddy», готовий «побалувати» свого нового господаря ексклюзивними враженнями — завдяки 22 брендам-партнерам, які надали призи, подорожі, вечері, косметичні процедури, взуття, проживання в готелях та багато іншого.
Так само, як колись ці собаки були врятовані, завдяки цій кампанії вони тепер «рятуватимуть» своїх петперентів від стресу повсякденного життя за допомогою «розкішного» способу життя.