Косметичний бренд створив лосьон для тіла із запахом людини, за якою сумуєш
05 Сер 2022, 10:24

Косметичний бренд створив лосьон для тіла із запахом людини, за якою сумуєш

Коли справа доходить до парфумерії та засобів для очищення тіла, нестачі в незвичайних ароматах немає.

Проте косметичний бренд, Phlur заснований інфлюенсеркою Крісель Лім, вигадав «Missing Person» — аромат, настільки популярний, що у списку очікування було 200 тисяч чоловік.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Chriselle Lim 🌟 (@chrisellelim)

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Описаний як «делікатний аромат, що викликає звикання, та нагадує аромат шкіри вашої близької людини». Аромат доступний у вигляді гелю для душу та лосьйону.

Кажуть, що запах настільки пробуджує емоції, що б’юті-інфлюєнсер Мікайла Ногейра змушена була стримувати сльози після того, як відчула його.

«Такий розслаблений і водночас бадьорий, з ароматом свіжої, чистої шкіри, сяючою еластичною м’якістю, що заволодіває вашими почуттями».

Розкажіть друзям про новину