Бренд жувальної гумки без цукру Trident Gum від компанії Mondelēz об’єднався з відомою R&B-співачкою Chlöe, щоб випустити пісню в рамках нової кампанії #ChewTheVibes.
Кампанія була розгорнута для просування новітнього продукту Trident Vibes від Trident Gum з використанням жувальної гумки Sour Patch Kids, яка тепер доступна в магазинах по всій країні.
Trident Vibes з жувальною гумкою Sour Patch Kids – це нова ароматизована жувальна гумка без цукру, яка має хрумку, схожу на цукерку зовнішню оболонку, яка перетворюється на кислу, а потім солодку соковиту жувальну гумку. Два смаки можна знайти в магазинах по всій країні – Redberry та Blue Raspberry, а третій смак, кавун, можна знайти виключно у Walmart.
У рекламному ролику, створеному агентством David Miami, зірка Chlöe співає пісню #ChewTheVibes.
Trident Gum також співпрацює зі співачкою в рамках #ChewTheVibes TikTok-челенджу, де Chlöe запрошує шанувальників жувальної гумки та любителів музики взяти участь у ньому, розмістивши виконання пісні Chlöe з рухами з кліпу на платформі. Шанувальники можуть розміщувати власні версії хореографії на TikTok з 13 по 19 вересня 2022 року, щоб взяти участь у челенджі. Переможців буде оголошено 10 жовтня 2022 року, а призи включатимуть гроші та навушники з автографом Chlöe. Деякі відеоролики #ChewTheVibes будуть розміщені в обліковому записі Trident Gum на TikTok.
Chlöe сказала: «Я завжди намагаюся додати трохи веселощів у свою музику, і сплеск смаку Trident Vibes, натхненний Sour Patch Kids, так освіжає. До того ж звук жувальної гумки створює кумедний ритм, тому чому б не повеселитися під нього?»
Рохіт Сакхамурі, бренд-менеджер Trident Gum у Mondelēz International, сказав: «Trident Gum дуже радий співпрацювати з Chlöe, надзвичайно талановитим та енергійним креатором у нашому челенджі #ChewTheVibes. Chlöe має правильний звук і вібрації, щоб стати обличчям нашого нового виклику і запалити іскру веселощів для всіх».