Креативна агенція Drama Queen створила бренд-стратегію та креатив для нового онлайн-кінотеатру Планета Онлайн від Планети Кіно. Це сервіс, у якому тут кіноексперти відбирають найкращі фільми зі світового та українського кінематографу. Замість величезної кількості контенту, якими хизуються стримінгові сервіси, на Планеті Онлайн глядачів чекатиме всього чотири кінострічки на тиждень та додаткові матеріали, створені експертами Планети Кіно.
Перед Drama Queen стояла непроста задача: потрібно було влучно донести цінність уже вибраних фільмів глядачеві, який звик, що «чим більше — тим краще». Тим більше, що багато людей люблять планетку за попкорн та IMAX, а так хочеться, щоб глядачі полюбили дивитися не лише блокбастери.
«Щоб підсвітити цінність того, що хтось уже обрав за тебе класні фільми, ми нагадали людям, що онлайн-сервіси з найбільшими бібліотеками фільмів — це не завжди так приємно, як здається», — кажуть Drama Queen.
Під час глибинних інтерв’ю виявилося, що найчастіше вдома люди надають перевагу легким серіалами та шоу. Проте, коли настрій подивитися хороше кіно нарешті з’являється, люди переживають справжнісінькі муки вибору: перебирають кінорейтинги, власні нотатки, згадують «хто і що радив». У психології навіть винайшли термін «decision fatigue» — втома від постійного вибору: чи то продуктів в супермаркеті, чи то одягу в магазині, чи то пари на Tinder. Так і з фільмами: величезний асортимент та можливість обирати серед безлічі варіантів — не завжди добре.
«Насправді людям хочеться, щоб їх здивували. Тому популярності набирають discovery-сети, як-от дегустаційні набори вина чи парфумів. Так людина може спробувати щось нове та цікаве. Інколи сам не знаєш, що твоє, поки не спробуєш. Планета Онлайн — це якраз про ось ці discovery-сети фільмів. Немає потреби тонути в кінопошуках, можна відкрити Планету Онлайн і одразу дивитися щось класне!» — ділиться стратегиня проєкту Юлія Ширяніна.
Оскільки такий формат онлайн-кінотеатру є новим для українських глядачів, агенція вирішила, що найкраще ідею сервісу розкриває відео-експлейнер — ролик, що лаконічно і дотепно пояснює, в чому особливість та перевага Планети Онлайн.
Окрім відеороликів, які будуть показувати на екрані, Drama Queen створили радіо-версії експлейнера, які можна буде почути у фоє кінотеатрів. У кожному аудіо розкривається певна особливість Планети Онлайн, щоб допомогти відвідувачам кінотеатру оцінити новий сервіс.
За продакшн ролика відповідала студія tv lab, за моушн-графіку — Oushn studio, а саундтрек створив Сурен Томасян.