05 Бер 2024, 16:56

«Змінили одне слово?»: користувачі розкритикували оновлену рекламу кінотеатрів AMC з Ніколь Кідман

Чи розбите серце все ще відчувається в такому місці, як це? Мабуть, так, хоча в новій версії реклами AMC Theatres з Ніколь Кідман, яка з’явилася 1 березня, відсутня ця часто повторювана і сумнозвісна фраза.

У новій версії реклами Кідман виголошує серйозний монолог на фоні екрану, де демонструють фільми «Аватар: Шлях води» та «Елвіс», замінивши «Ла-Ла Ленд» і «Крід: Спадок Роккі Бальбоа» з оригінального ролика 2021 року.

Діалог також дещо відрізняється і, можливо, менш гідний мемів: акторка розповідала про «те невимовне відчуття, коли світло починає тьмяніти — сліпучі зображення на величезному срібному екрані, прекрасна музика, що лине крізь мене».

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Слоган «Ми робимо кіно кращим» залишився, хоча нова реклама триває 30 секунд проти 60 у попередній версії.

Генеральний директор AMC Адам Арон заявив, що буде ще дві версії реклами з Кідман, а представник кінотеатру повідомив, що прем’єра цих роликів відбудеться пізніше цього року.

Реакція в соціальних мережах на нову версію реклами поки що загалом схвальна, деякі шанувальники кажуть, що «це краще, ніж Різдво» і називають рекламу «найкращою сценою перед початком фільму».

Проте інші користувачі очікували більшого. «Вони змінили лише одне слово? Я хотів абсолютно новий монолог», — сказав один шанувальник, а інший пожартував: «Нова реклама, хто це?».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео