«Завтра буде»: поштова компанія розповіла історії життя українців у новій кампанії
26 Гру 2024, 14:03

«Завтра буде»: поштова компанія розповіла історії життя українців у новій кампанії

Стартувала нова рекламна кампанія Нової пошти «Завтра буде — 2025», яку розробила команда Fedoriv agency.

Уже втретє команда розповідає історії життя українців після початку повномасштабного вторгнення. Міняються герої, локації, форма, але думка залишається незмінною: попри все, завтра — буде.

«Це серія роликів про звичайних українців, які живуть це життя, не втрачають емпатії, любові та будують плани на майбутнє. Для мене ці коротенькі ролики дуже чесні та емоційно глибокі, добрі та обнадійливі, — це не просто реклама…», — розповідає Ольга Папроцька-Матусяк, директорка департаменту маркетингових комунікацій Нової пошти.

Про історії розповів креативний лідер Fedoriv agency Андрій Латанський: «Усе це — реальні спостереження нашої команди. Історія з поштоматом — це чоловік Олі, нашої артдиректорки, який не пропускає жодного котика, щоб не покормити. А жінка з новою сковорідкою — це взагалі реальна історія моєї мами. Привіт, ма!».

Знімати ролики запросили кінорежисера Павла Острікова. Його підхід і бачення здалися команді найкращими для цих історій.

«Ідеї від Fedoriv agency — це моментальне попадання в сердечко, бо це були історії про нас, про «вікно в життя», де чесність, щирість і реальність були на першому місці. Моє завдання було зберегти цю ідею і візуалізувати її, хоча це було не так просто, адже завжди хочеться щось додати, здивувати, а тут насправді просто треба поставити камеру і зловити «справжній» момент життя», — Павло Остріков, режисер.

У роликах можна побачити реальну військову, що зіграла, фактично, саму себе, реальний термінал Нової пошти, на якому працівники працюють пліч-о-пліч з роботами-асистентами, а також мисочки біля поштомата, що дійсно стоять на одній з київських вулиць.

«Про що нове «Завтра буде»? Про парадоксальну реальність, у якій ми живемо. Масштабна війна і маленькі радості, технології майбутнього і українська людяність, гуркіт генераторів і муркотіння подільських котів. І завжди поруч — Нова пошта, як невіддільна частина життя», — Павло Даніман, директор з маркетингу та продажів Нової пошти.

Розкажіть друзям про новину