Завтра буде по-нашому: українська молодь представила маніфест із закликом до дій
18 Лис 2022, 13:08

Завтра буде по-нашому: українська молодь представила маніфест із закликом до дій

Агенції “Divchata Agency” та “Patsany Agency” зняли бренд-відео для стипендіальної програми Завтра.UA. Креативники обрали форму маніфесту від імені української молоді, що має творити майбутнє в умовах війни.

У минулі роки бренд через свої ролики розмовляв з молоддю та закликав до активних дій. Цього разу Завтра.UA дають слово самим студентам. І це зухвалі, трохи розлючені, та оптимістичні голоси — покоління, якому заважає жити застаріле, віджиле і непотрібне, бере на себе відповідальність за майбутнє. «Наш час буде таким, як ми вирішимо», — ніби говорять вони.

Режисерка Катерина Мінгазірова створює у ролику впізнавані образи сьогоднішнього дня: сидіння за двома стінами при світлі телефонних екранів, перекреслене скотчем на вікні та слідами від ракет майбутнє. Та все приходить до надихаючого висновку: «Завтра буде по-нашому».

«Студентство один з найкращих періодів для відкриттів та розвитку. Прикро, що студенти України на деякий час були змушені полишити безтурботне життя та дуже швидко подорослішати. Але зараз не час зупинятися і вони – майбутнє нашої країни, яка буде процвітати завдяки сильним та наполегливим людям. Тому така підтримка для нашої молоді дуже важлива, особливо зараз. З агенством було дуже комфортно працювати, відчувалася довіра до всього, що робить наша команда. В такі часи важливо розуміти що ти робиш усе не даремно». — коментує роботу Катерина.

Цей ролик — спільна робота двох агенцій. “Patsany” займаються комунікаційними стратегіями та рекламними кампаніями українських та світових брендів — від секс-шопу до книжкового магазину. “Divchata” — молода контент-агенція, що супроводжує комунікації брендів на будь-яких майданчиках, хоч в інсті, хоч в тік-тоці.

«Нам навіть не знадобилося виключати світло, адже його нам виключили в середині знімального дня. Було весело. Не перестаю дивуватися які українці круті». — розповідає про роботу над бренд-роликом креативний директор агенцій Дмитро Яцина.

Розкажіть друзям про новину