BetterMe, українська компанія, яка дбає про фізичне й ментальне здоров’я понад 110 мільйонів людей, працює над оновленням бачення бренду, переосмисленням бізнес-моделі та продуктової лінійки для користувачів по всьому світу, зокрема США.
Для підсилення команди, роботу у ролі креативного директора бренду розпочинає Ярослав Лерман. Ярослав має багаторічний агентський досвід в Senate Agency та Isobar Ukraine на позиціях креативного директора та керівника креативною групою, співпрацював з багатьма міжнародними та локальними брендами, зокрема Puma, Vans, Panasonic, Activia, Pepsi, Coca-Cola, Robota.UA, Uklon.
Лерман увійде в команду директорки з PR та брендових комунікацій Наталі Литвин. Наразі, головним фокусом для Ярослава буде розробка наративів бренду BetterMe для американського ринку, їх візуальна репрезентація та подальший розвиток. Окрім флагманських складових екосистеми він також буде відповідати за бачення та дизайн продуктів у BetterMe Store, e-commerce проєкті компанії з товарами для здорового та активного способу життя. Перша повноцінна колекція одягу під його керівництвом вийде вже на початку 2023 року.