Цього року одній із найбільших незалежних комунікаційних агенцій України — Newsfront Communications — виповнюється 20 років. З цієї нагоди, у партнерстві з MMR, команда запускає дослідження змін у PR-сфері за останні два десятиліття.
Мета опитування — зафіксувати, як змінювались інструменти, запити клієнтів, очікування від фахівців, підходи до навчання й розвитку в умовах постійних викликів, які переживає ринок і країна. До участі запрошують усіх, хто працює або працював у сфері комунікацій протягом останніх 20 років.
Пройти опитування можна за посиланням.
«Ми на власному досвіді бачимо, наскільки інакше виглядає професія PR-фахівця зараз, порівняно з 2005 роком. Змінилися підходи, завдання, навички. Newsfront тоді й тепер — це дві різні агенції. Ми хочемо дослідити ці зміни разом із колегами і окреслити вектори розвитку всієї індустрії», — коментує Наталія Березовська, співзасновниця і директорка Newsfront Communications.
На основі результатів буде створено аналітичну статтю. Вона стане не лише ностальгійним поглядом у минуле українського PR, але й корисним орієнтиром для тих, хто формує його майбутнє.
Якщо ви працювали або працюєте у сфері комунікацій, поділіться своїм досвідом — це займе до 10 хвилин. Лінк на опитування тут.