Організація з боротьби з кібербулінгом Cybersmile Foundation запустила нову кампанію «Words Are Permanent», яка привертає увагу до довготривалого впливу онлайн-насильства.
Кампанія, розроблена спільно з креативним агентством adam&eveDDB, демонструє дітей з татуюваннями реальних ненависницьких коментарів, які вони отримали в Інтернеті.
Орієнтована на покоління Z, 88% якого стверджують, що соціальні мережі шкодять їхньому психічному здоров’ю, кампанія має на меті змусити людей усвідомити, як швидкоплинні образи можуть залишити шрами на все життя.
Щоб уникнути експлуатації реальних молодих людей, у всіх зображеннях кампанії використовуються ШІ-моделі.
Робота, створена у співпраці зі студією Untold Studios та провідними дизайнерами, буде розміщена в газеті The Standard, на соціальних платформах, а також на зовнішніх носіях за медіапідтримки Talon Outdoor та Open Media.
Послання? Подумайте, перш ніж друкувати — адже слова можуть залишити незгладимий слід.