Як дарувати емоції через електроніку: досвід OLX
27 Тра 2025, 10:21

Як дарувати емоції через електроніку: досвід OLX

Електроніка — це про комфорт, легкість та емоції від покупки чи користування. Через техніку можна дбати, висловлювати любов і ставати ближчими, інколи навіть із самим собою. 

В OLX починається нова історія позиціонування «Собі і людям». У її основі лежить проста, але близька кожному ідея: коли знаходиш або продаєш щось на OLX, важлива не лише успішна угода, а внутрішня потреба яку закриваєш, робиш приємно собі або тим, кого любиш.

Наприклад, купуючи телефон бабусі, щоб завжди бути на звʼязку, мати можливість зідзвонюватись і «бачити одне одного». Робот-пилосос для мами, щоб вона нарешті видихнула і мала більше часу на себе; навушники чоловіку, бо він дуже любить пробіжки з гарною музикою. В OLX зазначають, що електроніка — це перш за все про можливість дарувати емоції, увагу та любов, спосіб зробити краще собі чи близьким. Саме для цього ми щось купуємо, і OLX саме про це.

Інші гравці на ринку будують позиціонування навколо раціональних повідомлень про знижки та вигоду. Вигода вже є невід’ємною частиною ДНК OLX. Наша платформа — це ресурс, який обʼєднує мільйони користувачів спільною метою купівлі, продажу та пошуку. Ми демократизували трейд, де люди прагнуть ставати кращими, купуючи щось собі або продаючи людям майже все: від маленьких гаджетів до великої побутової техніки. Це і лягло в основу нашого нового позиціонування OLX «Собі і людям», яке базується на емоційних потребах та вигоді людських взаємовідносин.
Андрій Васильєв
директор з маркетингу OLX e-com Європа

Цей підхід підтверджують і тренди на платформі. Кілька років тому на OLX помітили підвищений попит на плівкові фотоапарати, які були популярні у 2000-х. Здавалося б, навіщо вони, якщо фото можна зробити телефоном? Але це щось більше за потребу зафіксувати момент. Ця техніка — про спогади. Фотозйомки, які робили наші мами, коли ми виступали у садочку чи були на курортах Азовського й Чорного морів. Про момент очікування, коли ти тримаєш у руках уже роздруковану фотокартку з характерним запахом і ніби знову опиняєшся в тому самому місці. 

На платформі дуже цінують, що OLX і розділ «Електроніка» можуть дарувати людям відчуття чогось щирого, справжнього та знайомого з дитинства. Сьогодні на OLX доступно понад 300 000 оголошень про продаж телефонів та аксесуарів до них, 102 000 ноутбуків і майже 64 000 компʼютерів та комплектуючих. На OLX кожен може знайти щось собі чи рідним людям.

Цікаво, що саме ці категорії техніки залишаються стабільно найпопулярнішими серед користувачів. У 2024 році лише оголошення про продаж мобільних телефонів і смартфонів отримали понад 13 мільйонів відгуків! Також на OLX спостерігають цікавий тренд на ретромоделі: телефони-«жабки» та «слайдери», перші версії iPhone, легендарні Nokia 3310 і Motorola RAZR V3. За ними полюють, щоб додати до своєї колекції або повернути частинку минулого. Деякі користувачі свідомо шукають саме свій перший телефон — бо добре пам’ятають, яким був день покупки, які емоції вони при цьому відчували, як класно було вибрати мелодію на дзвінок чи пограти в «Змійку».

Ще один тренд — повернення вінілу. Зараз на OLX є понад 500 оголошень про продаж вінілових програвачів. Це не просто про «послухати музику», а особливий ритуал створення настрою, який не замінять телефон чи колонка.

Це надихнуло команду на серію роликів, які показали б авдиторії — на OLX є все, що ви насправді шукаєте. І, звісно, потрібна техніка. 

У сюжетах ми розповіли три емоційні історії, з’єднувальною ланкою яких був OLX. Перша — про дружбу дитини та робота-пилососа Дасті; друга — про двох братів, які знайшли хороший телефон не за всі гроші та зняли слем-данк на вуличному спортмайданчику для своєї історії; третя — це теплий сюжет про ноутбук, завдяки якому всі родичі змогли привітати з днем народження головного героя. Таким чином, усі герої знайшли, що шукали: дружбу, зіркову мить, теплі сімейні емоції. І, звісно, здобули потрібну техніку для дому та життя. Нова комунікаційна платформа «Все, що шукаєш», дозволяє нам гармонійно поєднувати продуктову та емоційну частини. Бо кожна людина шукає, як закрити внутрішню емоційну потребу, а товари і послуги з OLX перетворюють емоційний запит на конкретне рішення — доступне, близьке і реальне.
Мирослава Чінар
креативна директорка рекламної агенції TOBEDONE 

На платформі помічають й сезонні сплески попиту: перед 1-м вересня, коли готуються до навчального року, і напередодні новорічних свят, коли українці активно шукають подарунки. Це ще раз підтверджує: техніка — це більше, ніж просто гаджет. Це спосіб дбати, бути поруч, дарувати відчуття турботи. Команда OLX особливо пишається тим, що кожного дня допомагає людям дарувати емоції — собі й тим, кого вони люблять.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео