30 Гру 2022, 14:17 Креатив «Вжух і креатив готов»: про що мріють діджитальники Агенція Vivid створила креатив про те, чого бажають діджитальники у Новий рік. Проте, головна ціль у всіх одна – перемога. Формула №1 успіху в спортивному маркетингу! Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму! Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого. ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ Підписуйтесь на наш Telegram-канал Автор Marketing Media Review (Обо всем, что происходит в мире маркетинга и креатива: новости, обзоры трендов, авторские колонки, кейсы и интервью) 30 Гру 2022, 14:17 війна диджитал креативна індустрія Новий рік Україна Розкажіть друзям про новину Нове відео 19 Лип 2025 Редакційний хіт. Що читали найбільше на MMR цього тижня 18 Лип 2025 Гумка для олівців на обід: постери показали страшну реальність дитячого голоду у Британії Дві сторони медалі об’єднали: в Італії представили нагороди Олімпійських ігор 2026 Епіцентр, Київстар, Укрнафта: щотижневий дайджест добрих справ Кермо велосипеда стало залізним конем у концепції веломарафону Київська сотка 2025 KATRIA створила прикрасу-маніфест толерантності та поваги до прав людини Тромбон, яблучна серцевина та інше: якими будуть нові емодзі для iOS KFC і Doritos запустили drive-thru на візках у супермаркеті