Вія на щічці та 22:22: рекламна кампанія закликала загадувати бажання, а одне залишити на Новий рік
19 Гру 2022, 14:02

Вія на щічці та 22:22: рекламна кампанія закликала загадувати бажання, а одне залишити на Новий рік

Цього року намберван бажання в усіх українців одне. Ну може два 🙂 А от #намберту є у COMFY — подарунки для близьких і рідних за привабливими знижками. Про це ритейлер разом з креативною агенцією Banda створив передноворічну рекламну кампанію.

COMFY випустив два тематичних ролики, пропонуючи маленькі бажання загадувати о 22:22 або побачивши вію на щічці. А от велике бажання ритейлер пропонує залишити на новорічну ніч, щоб точно здійснилося.

«Цього року ми вибрали нову стратегію — рекламним кампаніям бути, але витрачати великі бюджети не будемо. Краще задонатимо на ЗСУ. Тому робимо ролики без зйомок, але зі смислом. Від дорого продакшену відмовилися, але от від співпраці з Banda — ні. Так народилася ідея робити анімовані відео з креативним посилом замість кліпів», — каже керівниця департаменту маркетингових комунікацій в COMFY Ірина Тонкіх.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«В усіх нас в думках і на вустах лише найскоріша перемога України та самі знаєте що. Віримо, що це станеться вже от-от, а поки підіймаємо українцям настрій новорічними знижками у COMFY та душевними роликами», — каже директорка e-commerce та маркетингу COMFY Марія Назаренко.

Нагадаємо, що нещодавно, до Блек Фрайдей COMFY також виходив з компанією, знятою за мотивами метавсесвіту. Тоді в роликах також була «пасхалка» з палаючим кремлем на екрані одного з телевізорів.

Розкажіть друзям про новину