Вія на щічці та 22:22: рекламна кампанія закликала загадувати бажання, а одне залишити на Новий рік
19 Гру 2022, 14:02

Вія на щічці та 22:22: рекламна кампанія закликала загадувати бажання, а одне залишити на Новий рік

Цього року намберван бажання в усіх українців одне. Ну може два 🙂 А от #намберту є у COMFY — подарунки для близьких і рідних за привабливими знижками. Про це ритейлер разом з креативною агенцією Banda створив передноворічну рекламну кампанію.

COMFY випустив два тематичних ролики, пропонуючи маленькі бажання загадувати о 22:22 або побачивши вію на щічці. А от велике бажання ритейлер пропонує залишити на новорічну ніч, щоб точно здійснилося.

«Цього року ми вибрали нову стратегію — рекламним кампаніям бути, але витрачати великі бюджети не будемо. Краще задонатимо на ЗСУ. Тому робимо ролики без зйомок, але зі смислом. Від дорого продакшену відмовилися, але от від співпраці з Banda — ні. Так народилася ідея робити анімовані відео з креативним посилом замість кліпів», — каже керівниця департаменту маркетингових комунікацій в COMFY Ірина Тонкіх.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«В усіх нас в думках і на вустах лише найскоріша перемога України та самі знаєте що. Віримо, що це станеться вже от-от, а поки підіймаємо українцям настрій новорічними знижками у COMFY та душевними роликами», — каже директорка e-commerce та маркетингу COMFY Марія Назаренко.

Нагадаємо, що нещодавно, до Блек Фрайдей COMFY також виходив з компанією, знятою за мотивами метавсесвіту. Тоді в роликах також була «пасхалка» з палаючим кремлем на екрані одного з телевізорів.

Розкажіть друзям про новину