Висміювання, образи та інше: український бренд одягу зобразив прояви шкільного булінгу
02 Вер 2024, 13:34

Висміювання, образи та інше: український бренд одягу зобразив прояви шкільного булінгу

Український бренд одягу Rikky Hype наголосив на проблемі шкільного булінгу.

«Шкільний булінг досі вважається серйозною проблемою, про яку не прийнято говорити вголос. Систематичних принижень, цькувань і знущань зазнають учні різного віку, статі, ваги, зросту. З різних родин. Успішні у навчанні чи навпаки — недостатньо неуспішні. З яскравою зачіскою чи cпокійні та сором’язливі», — написав бренд.

У серії фото можна побачити відомі прояви булінгу у школі: образи, висміювання, психологічний тиск тощо.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину