Висміювання, образи та інше: український бренд одягу зобразив прояви шкільного булінгу
02 Вер 2024, 13:34

Висміювання, образи та інше: український бренд одягу зобразив прояви шкільного булінгу

Український бренд одягу Rikky Hype наголосив на проблемі шкільного булінгу.

«Шкільний булінг досі вважається серйозною проблемою, про яку не прийнято говорити вголос. Систематичних принижень, цькувань і знущань зазнають учні різного віку, статі, ваги, зросту. З різних родин. Успішні у навчанні чи навпаки — недостатньо неуспішні. З яскравою зачіскою чи cпокійні та сором’язливі», — написав бренд.

У серії фото можна побачити відомі прояви булінгу у школі: образи, висміювання, психологічний тиск тощо.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео