Vidzone та Gradus Research розробили нові сегменти для персоналізованого таргетингу ТБ-реклами
10 Кві 2025, 15:58

Vidzone та Gradus Research розробили нові сегменти для персоналізованого таргетингу ТБ-реклами

Зараз вже неможливо ігнорувати тенденцію перетікання споживання до цифрового телебачення, адже згідно Установчого дослідження ІТК (Індустріальний телевізійний комітет) від осені 2024 року частка пристроїв із таким доступом становить 48%. При чому у порівнянні із попереднім Установчим дослідженням від осени 2023 року, наявне зростання на 17%, коли цей показник складав 41% — тобто,триває тренд переходу на цифрове ТБ.

У відповідь на зростаюче споживання цифрового ТБ компанія Vidzone надаватиме рекламодавцям можливість персоналізованого таргетингу реклами за 14 сегментами, які враховують історію перегляду телевізійного контенту та вподобання глядачів. Таку функцію змогли реалізувати завдяки даним аналізу глядацької поведінки сімей, проведеного дослідницькою компанією Gradus Research.

Нова послуга у сфері programmatic реклами сегментує аудиторію телеглядачів на основі трьох параметрів:

  1. улюблені телеканали/тематика контенту;
  2. час та дні споживання ТБ;
  3. обсяг/інтенсивність споживання контенту.

Далі, виходячи з комбінацій цих параметрів, будуються можливі поведінкові сегменти.

У послузі використовується технологія вставки реклами на стороні сервера (SSAI) для таргетингу на основі різних параметрів телевізорів, таких як IP-адреса, операційна система та ідентифікатор пристрою. Цей прогрес дозволяє рекламодавцям досягати окремих домогосподарств з індивідуальними пропозиціями на основі їхніх моделей перегляду ТБ.

Перший набір сегментів включає:

  • light viewers — пристрої, з яких дивляться мало реклами (для цих глядачів достатньо 1-2 показів ролику на тиждень);
  • мами, що працюють і мами, що не працюють (пристрої, з яких дивились дитячі канали в робочий час або тільки в неробочий час, а зараз дивляться жіночий канал);
  • глядачі, що працюють (комерційно приваблива аудиторія, активна виключно поза робочими годинами);
  • лінивці (дивляться ТБ у робочий час);
  • а також інші сегменти зі значним перекосом на споживання гендерно-тематичних телеканалів.

За запитом рекламодавців у 2025 році вокремили також нові поведінкові сегменти:

  • спортивні вболівальники (пристрої дивляться спортивні канали, а зараз увімкнений чоловічий канал);
  • преміум ЦА (пристрої дивляться канали за підпискою після робочого дня, а зараз увімкнений будь-який канал, окрім дитячого);
  • тінейджери (пристрої дивляться вузькі канали з контентом для 14-17-річних, зазвичай у слоті 15:00-19:00, зараз увімкнений розважальний контент).

Розкажіть друзям про новину