«Відрубана» голова, менше цукру і скейт-легенда: Liquid Death знову шокував рекламою
14 Тра 2025, 10:25

«Відрубана» голова, менше цукру і скейт-легенда: Liquid Death знову шокував рекламою

Бренд консервованої води Liquid Death випустив нове відео та кампанію за участю скейтбордиста Тоні Гока. А точніше — з його десятою частиною, оскільки він рекламує свою нову газовану воду з 1/10 цукру, що міститься у звичайній газованій воді.

Тож, щоб просувати її, вони працюють саме з 1/10 частиною Гока у своїй новій рекламній кампанії, зі спеціальною головою, зробленою легендою голлівудських ефектів Тоні Гарднером.

У рамках кампанії бренд проводить розіграш, в якому один щасливий фанат виграє «хедшот» відрубаної голови з автографом Гока.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Розкажіть друзям про новину