Відкрити шоурум та набрати 50 тисяч фоловерів: український банк запитав клієнтів про їхні плани
05 Бер 2025, 16:21

Відкрити шоурум та набрати 50 тисяч фоловерів: український банк запитав клієнтів про їхні плани

Банк UKRSIBBANK BNP Paribas Group разом із креативною агенцією Leo Burnett створив нову серію роликів для кампанії «Україна — місце для планів». Серед них — історії людей, які попри будь-які виклики продовжують втілювати свої задуми.

Режисером, що перетворив життя на історії, став Антоніо Лукіч.

За сюжетом люди з різних куточків України розповідають про свої плани менеджерам UKRSIBBANK BNP Paribas Group, наче друзям. Кожна історія унікальна: хтось хоче встановити полив на полі, а хтось нарешті відкрити свій шоурум. Але їх об’єднує спільне прагнення планувати та втілювати задумане в Україні.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину