Відкрити шоурум та набрати 50 тисяч фоловерів: український банк запитав клієнтів про їхні плани
05 Бер 2025, 16:21

Відкрити шоурум та набрати 50 тисяч фоловерів: український банк запитав клієнтів про їхні плани

Банк UKRSIBBANK BNP Paribas Group разом із креативною агенцією Leo Burnett створив нову серію роликів для кампанії «Україна — місце для планів». Серед них — історії людей, які попри будь-які виклики продовжують втілювати свої задуми.

Режисером, що перетворив життя на історії, став Антоніо Лукіч.

За сюжетом люди з різних куточків України розповідають про свої плани менеджерам UKRSIBBANK BNP Paribas Group, наче друзям. Кожна історія унікальна: хтось хоче встановити полив на полі, а хтось нарешті відкрити свій шоурум. Але їх об’єднує спільне прагнення планувати та втілювати задумане в Україні.

Розкажіть друзям про новину