Бренд горілки, виготовлений Fifth Generation Tito’s оголосив, що об’єднується з Мартою Стюарт для кампанії, яка демонструє, як посушливий січень може легко перетворитися на «січень ручної роботи».
Кампанія від Arts & Sciences, заснована на відео за участю самої королеви ручної роботи та лайфстайл експерта, закликає тих, хто не п’є протягом місяця, виявити винахідливість та показує, як використовувати Tito’s у повсякденних домашніх умовах. Марта використовує горілку, щоб попрощатися із затхлим запахом черевиків, додати трохи соусу для макаронів та безліччю інших безглуздих способів. Зрештою, відео закінчується келихом мартіні.
«Ми розуміємо, що споживачі Tito’s можуть відмовитися від вживання алкоголю цього місяця, щоб взяти участь у сухому січні, і ми підтримуємо їх у цьому», – сказав Тейлор Беррі, віце-президент з бренд-маркетингу в Tito’s Handmade Vodka. «Ми все ще будемо тут, коли настане лютий, але ми хотіли запропонувати кілька корисних альтернативних способів використання нашої горілки. А якщо ви вирішите, що «сухий січень» чи «самостійний січень» не для вас? Нічого страшного ми також підтримуємо Dry Martini January».
На додаток до відео, Tito’s запустив лімітовану колекцію січневих насадок для закупорювання пляшок своїми руками для тих, хто хоче спробувати свої сили в цій справі. Tito’s також випустив розширений список порад та рекомендацій щодо використання Tito’s у посушливий січень.