Відмовившись від свого проблемного минулого, Victoria’s Secret хоче стати брендом, що розширює права та можливості жінок (а в останні місяці також чоловіків). Його остання ініціатива поширює прагнення інклюзивності на сміливих жінок-власників бізнесу у сфері моди.
Компанія відкрила інклюзивний діджитал торговий майданчик під назвою VS&Co-Lab, який дає багатообіцяючим брендам, у тому числі багатьом «заснованим, що належать або очолюються жінками», можливість продавати свою продукцію під найвідомішим брендом нижньої білизни у світі.
За допомогою цієї платформи нові бренди моди та стилю життя, «які відповідають цінностям інновацій та інклюзивності Victoria’s Secret», можуть продавати свої пропозиції під егідою Victoria’s Secret, що, як сподівається компанія, допоможе зрівняти правила гри в насиченій галузі.
В даний час на торговельному майданчику знаходиться 19 магазинів, 75% з яких засновані, належать або очолюються жінками. До них відносяться BFye, бренд купальників, створений нігерійсько-американським дизайнером Букі Аде; Bluebella, бренд розкішної спідньої білизни, заснований Емілі Бенделл, та For Love & Lemons, очолюваний жінками.
VS&Co-Lab може сприяти «розширенню економічних прав та можливостей жінок та кольорових людей», — ділиться у прес-релізі Патті Каззато, голова відділу розвитку бізнесу Victoria’s Secret.
Рухаючись уперед, Victoria’s Secret сподівається розширити сервіс, щоб підтримувати більше голосів меншин із «диференційованим поглядом на ринок, клієнтів та категорії», додає він.