Victoria’s Secret Fashion Show повернеться після 4-річної перерви
07 Бер 2023, 10:12

Victoria’s Secret Fashion Show повернеться після 4-річної перерви

Культове шоу Victoria’s Secret Fashion Show повертається.

Фінансовий директор Тімоті Джонсон заявив, що бренд прагне оновити колишнє щорічне шоу після чотирирічної перерви.

«Ми збираємося продовжувати використовувати маркетингові витрати, щоб інвестувати в бізнес, так і для підтримки нової версії нашого показу мод, який відбудеться пізніше цього року», — сказав він.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Представник Victoria Secret & Co. заявив The Hollywood Reporter, що бренд «завжди впроваджує інновації та ідеї у всіх сферах бізнесу, щоб продовжувати ставити клієнтів у центр всього, що ми робимо, та зміцнювати нашу відданість захисту жіночих голосів та їх унікальні погляди».

У заяві йдеться: «Як ми вже повідомляли раніше, наша нова концепція бренду та місія залишаться нашим керівним принципом. Це приведе нас до нових просторів, таких як відновлення одного з наших найкращих маркетингових та розважальних об’єктів на сьогоднішній день та перевертання його з ніг на голову, щоб відобразити, хто ми є сьогодні. Ми раді поділитися більш детальною інформацією пізніше цього року».

У листопаді 2019 року показ Victoria’s Secret Fashion Show було скасовано через кілька суперечок навколо бренду, у тому числі довкола покійного Джеффрі Епштейна (тісні зв’язки колишнього генерального директора компанії Ліса Векснера з опальним магнатом, якого звинуватили в торгівлі неповнолітніми дівчатами з метою сексуальної експлуатації) що призвело до зниження продажів.

Через кілька місяців, у лютому 2020 року, компанія зіткнулася з ще більшою негативною реакцією після повідомлення The New York Times, в якому L Brands, материнська компанія Victoria’s Secret, звинуватила колишнього директора з маркетингу Едварда Разека у створенні «культури женоненависництва, ,булінгу та харасменту».

На той час Разек спростував звинувачення в електронному листі, відправленому до Times, написавши: «Звинувачення у цьому репортажі категорично не відповідають дійсності, неправильно витлумачені чи вирвані з контексту. Мені пощастило працювати з незліченною кількістю моделей світового класу та обдарованих професіоналів, і я дуже пишаюся тією взаємною повагою, яку ми відчуваємо один до одного».

Це був не перший випадок, коли колишній топ-менеджер потрапив до заголовків газет. Компанія оголосила про відставку Разека в серпні 2019 року після його суперечливих та відірваних від реальності коментарів в інтерв’ю Vogue минулого року, де він згадав, що на показах мод Victoria’s Secret не було місця для моделей великих розмірів чи трансгендерних моделей, «бо шоу — це фантастика». Заява викликала негативну реакцію на бренд.

Розкажіть друзям про новину