Viagra перетворила моменти близькості закоханих пар на мистецтво
15 Кві 2025, 11:08

Viagra перетворила моменти близькості закоханих пар на мистецтво

У Китаї, де фармацевтична реклама суворо регулюється, а секс залишається делікатною темою, реклама Viagra потребувала делікатного, але переконливого підходу.

Тож агентство Ogilvy Shanghai перетворило інтимність на мистецтво — засіб, який виходить за рамки обмежень і водночас викликає розмову. Viagra співпрацювала з відомим художником і запросила три реальні пари поміркувати про їхній досвід згасання пристрасті та викликів інтимності.

Через відверті розмови з трьома парами вони зіткнулися з реальністю того, скільки часу минуло з моменту їх останнього спілкування. Потім, залишившись наодинці з камерою, їх моменти близькості, посилені Viagra, були зафіксовані за допомогою покадрової фотографії, перетворюючи швидкоплинні взаємодії на довготривалі вияви кохання.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Через тиждень пари були запрошені до приватної галереї, щоб переглянути їхні фотографії, заново пережити свої емоції через мистецтво. Їхні розповіді та фотографії були оприлюднені в Інтернеті в китайський День святого Валентина, викликаючи органічні дискусії про інтимні стосунки, залишаючись при цьому повністю відповідним правилам реклами.

Розкажіть друзям про новину