Ведмедик Паддінгтон став героєм різдвяного ролика Barbour
07 Лис 2022, 15:51

Ведмедик Паддінгтон став героєм різдвяного ролика Barbour

Після успішного дебюту у 2021 році, ведмежа Паддінгтон повторило свою головну роль у різдвяній рекламі Barbour, у якій основна увага приділяється екологічним та продуманим подарункам на Різдво.

Відповідно до зростаючої уваги бренду розкішного одягу та способу життя до екологічних продуктів, реклама просуває ініціативу Barbour «Wax for Life» та ініціативу «Re-Loved», яка дозволяє покупцям обміняти одну зі своїх старих класичних курток на ваучер.

Barbour чистить та ремонтує куртку, продовжуючи термін її служби. Це означає, що немає двох однакових курток, що робить кожну з них унікальною.

Анімаційний ролик показує, як Паддінгтон намагається знайти подарунок для свого сусіда містера Каррі. Ведмідь обмірковує кілька варіантів на знаменитому лондонському ринку разом зі своєю сім’єю.

«Продовження терміну служби нашого одягу лежить в основі нашого бренду вже понад 100 років, і за допомогою Barbour «Re-Loved», ключового напряму нашої ініціативи «Wax for Life», ми змогли продемонструвати важливість вторинної переробки та те, як багато може означати продуманий та унікальний подарунок, особливо на Різдво», — сказав Пол Вілкінсон, директор з маркетингу групи та керуючий директор у США у Barbour.

Щороку близько 60 000 курток Barbour повертаються до служби відновлення та ремонту Barbour по всьому світу, і бренд заявляє, що клієнти покладаються на те, що його продукція прослужить довго.

Щоб підтримати кампанію, Barbour випустив куртку лімітованої серії з унікальною підкладкою, взятою із зображення цьогорічного різдвяного фільму. Колекційні чоловічі та жіночі воскові куртки Bedale та Beadnell також будуть доступні зі спеціальною підкладкою Paddington.

Намальована вручну 2D-анімація була створена відомими режисерами і зроблена компанією Passion Pictures, яка втілила у життя фірмовий стиль ілюстратора Пеггі Фортнум.

Кожен кадр анімації був намальований та розфарбований вручну. На дизайн, анімацію та композицію фінального фільму пішло понад 3000 годин роботи, щоб фірмовий синє пальто дафлкот і пошарпаний чемодан Паддінгтона виглядали бездоганно.

Розкажіть друзям про новину