«Вас багато, а я одна!»: YASNO створив чат-бот для спілкування із зухвалою працівницею енергозбуту
01 Кві 2025, 10:54

«Вас багато, а я одна!»: YASNO створив чат-бот для спілкування із зухвалою працівницею енергозбуту

На 1 квітня YASNO запустив телеграм-чат-бот, якому потрібно передати показання. Альбіна Гаврилівна — це жартівливий чат-бот, спілкування якого нагадує манери стереотипних працівників компаній, які не дуже люблять свою роботу, але мають багато спілкуватися із клієнтами.

«Більшість клієнтів YASNO користуються онлайн-послугами постачальника: передають показання за допомогою чатботів, оплачують рахунки онлайн, тож вони могли ніколи і не перетиналися з такими колоритними фахівцями, — говорить Михайло Василенко, керівник департаменту з маркетингових комунікацій YASNO. — Але ми вирішили показати їм і нагадати іншим нашим клієнтам, як в комунальній сфері це було раніше. Альбіна Гаврилівна — не дуже клієнтоорієнтована, саркастична, зухвала. Вона говорить так, наче клієнт їй заважає, але вона змушена його терпіти. Тому звичайна передача показань стає справжнім челенджем. Добре, що в нас зараз все інакше».

Спілкуючись із Альбіною Гаврилівною, клієнт має пройти квест і передати показання. Протягом цього процесу чат-бот може піти «пити чай», примушує клієнта кілька разів вводити номер особового рахунку, а її комп’ютер, звісно, зависає. Найбільш цілеспрямовані користувачі чат-бота по завершенню квесту можуть отримати бонуси у програмі лояльності YASNOЛОВ.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Чат-бот працюватиме з 1 по 10 квітня.

Розкажіть друзям про новину