На 1 квітня YASNO запустив телеграм-чат-бот, якому потрібно передати показання. Альбіна Гаврилівна — це жартівливий чат-бот, спілкування якого нагадує манери стереотипних працівників компаній, які не дуже люблять свою роботу, але мають багато спілкуватися із клієнтами.
«Більшість клієнтів YASNO користуються онлайн-послугами постачальника: передають показання за допомогою чатботів, оплачують рахунки онлайн, тож вони могли ніколи і не перетиналися з такими колоритними фахівцями, — говорить Михайло Василенко, керівник департаменту з маркетингових комунікацій YASNO. — Але ми вирішили показати їм і нагадати іншим нашим клієнтам, як в комунальній сфері це було раніше. Альбіна Гаврилівна — не дуже клієнтоорієнтована, саркастична, зухвала. Вона говорить так, наче клієнт їй заважає, але вона змушена його терпіти. Тому звичайна передача показань стає справжнім челенджем. Добре, що в нас зараз все інакше».
Спілкуючись із Альбіною Гаврилівною, клієнт має пройти квест і передати показання. Протягом цього процесу чат-бот може піти «пити чай», примушує клієнта кілька разів вводити номер особового рахунку, а її комп’ютер, звісно, зависає. Найбільш цілеспрямовані користувачі чат-бота по завершенню квесту можуть отримати бонуси у програмі лояльності YASNOЛОВ.
Чат-бот працюватиме з 1 по 10 квітня.