“Infopoint agency” oб’єднав національні українські діджитал-медіа та незалежні білоруські, що працюють у вигнанні, задля їхньої фінансової стабільності.
До медіа партнерів агенції увійшли: Українська правда, Громадське, Ukraїner, Бабель, The Village Україна, the Kyiv Independent, Ліга.нет, KyKy.org, Хмарочос та інші.
Задача команди проєкту — стати стабільним джерелом комерційного доходу для медіа, представляючи їхні можливості на внутрішніх ринках, а також у Європі та США. Йдеться про послуги спонсорства контенту, нативної й прямої реклами, а також продакшну.
“Ми дуже раді, що нам вдалося об’єднати під одним дахом таких гравців двох ринків. Разом вони — сильніші, особливо на міжнародній арені. Ми прагнемо дати можливість цим ЗМІ, які постраждали від війни та репресій, почуватися більш вільно та розвиватися. Адже зараз нам як ніколи потрібна незалежна журналістика. Зараз вони — голос демократичного світу. Тому нам потрібно говорити про них закордоном у різних форматах, в тому числі й у форматі медіа-партнерств з бізнесами”, — додає Марія Леонова.
Засновниками проєкту є британська медіа консалтингова компанія Jnomics та білоруське об’єднання незалежних медіа Infopoint Network.
Команда Jnomics з початку війни допомагає українським ЗМІ у різних напрямках: краудфандинг, фандрейзинг, релокація, доставка бронежилетів та іншого обладнання. Комерційна підтримка в рамках цього проєкту — один зі способів допомогти медіа ринку. Публічний звіт про діяльність команда публікує тут.