В Україні запускають безоплатну менторську програму «Маркетинг для громадського сектора»
28 Лют 2024, 14:21

В Україні запускають безоплатну менторську програму «Маркетинг для громадського сектора»

Платформа соціальних змін та Bloom Büro запускають безоплатну менторську програму «Маркетинг для громадського сектора».

Програма створена для представників благодійних фондів, громадських організацій та соціальних підприємців. Вона має на меті надати дієві інструменти для запуску маркетинг-процесів в організаціях, аби доносити цінність ініціатив, ефективніше залучати підтримку та допомагати ще більшій кількості людей, які цього потребують.

Програма стартує 20 березня та триватиме до 1 травня. За ці 1,5 місяця слухачі опрацюють три блоки знань: 

  • Позиціювання. 
  • Розвиток власних каналів комунікації. 
  • PR та впізнаваність. 

Проте головний акцент програми — це індивідуальна робота зі слухачами в межах менторських годин. Загалом організатори передбачили 60 персональних консультацій, аби кожен зі слухачів міг отримати адаптовані під власну діяльність знання та інструменти.

За даними Опендатабот, з початком великої війни кількість благодійних організацій збільшилася на 74%, що означає стрімке зростання громадського сектора в Україні. Якщо на початку люди в режимі реального часу навчалися організовувати роботу, будувати команду та вести комунікацію, то зараз більшість організацій знаходяться на етапі стабілізації та розвитку своєї діяльності. 

«Ми як організація, що безпосередньо займається розвитком громадського сектора та соціального підприємництва в Україні спостерігаємо великий попит на знання у сфері маркетингу. Тож цією програмою хочемо підтримати українські ініціативи, аби вони могли ефективно комунікувати, більше розповідати про себе та ставати фінансово сталими», — коментує команда Платформи соціальних змін.

Ведучою менторської програми буде Ельза Сагура, співзасновниця креативної агенції Bloom Büro, бренд-стратегиня та маркетологиня із 9-річним досвідом роботи у сфері.

«Моє головне завдання у цій програмі — показати представникам громадського сектора, що вони можуть власними силами, без великих коштів, налаштувати ефективні маркетинг-процеси у своїх організаціях. Я хочу, аби бути благодійником було модно, тому ми маємо створити привабливий “ринок” у цій сфері, що буде заохочувати молодих людей до створення власних ініціатив. Зараз це надзвичайно важливо для нашої країни», — зазначає співзасновниця креативної агенції Bloom Büro Ельза Сагура.

Аби долучитися до програми, потрібно заповнити аплікаційну форму за посиланням.

Кількість місць обмежена, а відбір учасників відбуватиметься на основі заявки та мотивації. Навчання відбуватиметься у zoom через навчальну платформу Siplatform.

Розкажіть друзям про новину