SHOPPING.UA — створений для підтримки українських виробників та популяризації українського одягу та взуття для жінок, чоловіків та дітей. На порталі зареєстровано більше 300 відомих українських виробників з найкращими ціновими пропозиціями. У компанії розповіли, що у період війни, відновило роботу близько половина виробників по всій Україні. Вже поступово відновлюються виробники Харкова, які найбільше постраждали від постійних обстрілів та відключень електроенергії.
Загалом перед війною в Україні працювало 1600 швейних підприємств, значна частина розташована у північно-східному регіоні країни: у Сумській, Чернігівській та Харківській областях. Ці регіони потрапили під удар ворога першими.
Приблизно 60% компаній галузі або закрилися, або працюють із перебоями. Цьому сприяло не лише в руйнування, а й відсутність замовлень.
За словами Сергія Азаренко маркетплейс дасть можливість українцям купувати одяг та взуття вітчизняних брендів таким чином підтримуючи виробника, що матиме позитивний вплив на економіку України. Ба більше, маркетплейс буде оновлюватися та модернізуватися, у планах стати найбільшим маркетплейсом в країні із продажу одягу.
Любителям шопінгу пропонуються авторські колекції відомих дизайнерів, акційні пропозиції та ексклюзивні знижки на такі бренди, як CAT ORANGE, Jadone Fashion, Tuto Vzuto, Egostyle, MAN’s SET, Amulet, Sofia Shelest, Aura Shoes та інші.
Що стосується реєстрації та розміщення товарів на маркетплейсі, послуга безкоштовна. Кожен виробник має можливість просто та швидко приєднатися до платформи. Для підключення достатньо бути українським виробником та надати виписку з єдиного державного реєстру платників податків.