В Україні, Ірландії, Італії та Канаді розпочалася кампанія на підтримку українських медиків, яку запустило українське агентство комунікацій provid спільно з американським маркетинговим агентством HCB Health та Ukrainian Freedom Fund.
Серія меседжів показує, як війна в Україні змінила контекст звичної медичної допомоги, а рутинні професійні дії медичних працівників перетворила на справжній героїзм.
Обставини, які підносять звичні дії медиків до рівня героїзму, креатори назвали WARREGULAR (воєнна буденність): вони аж ніяк не повсякденні для мирного світу, але вже сприймаються як такі за умов війни.
Мінімалістичне оформлення було обране provid, щоб підкреслити меседжі в тексті та зосередити увагу на історіях. Дизайн розроблений з урахуванням можливостей зовнішньої диджитал-реклами та демонструє, як воєнні обставини змінюють цілком звичайні дії медиків на буквально – надзвичайні, що і підкреслено графічно.
«Ми хотіли зробити більше, ніж просто засудити війну й сказати, що ми підтримуємо Україну, — зазначив Франческо Лукареллі, головний комерційний директор HCB Health. — Ми звернулися до партнерів в Україні, щоб визначити, що нам іще зробити для медиків. Об’єднані зусилля є свідченням пристрасті, креативності та командної роботи, і тепер ми маємо справді глобальний ефект».
Організатори вже працюють над розширенням географії кампанії. Незабаром вона з’явиться на вулицях інших країн.
Задонатити й підтримати фонд можна за посиланням ukr freedom fund.org.