В Україні та світі стартувала кампанія на підтримку українських медиків
14 Лип 2022, 13:36

В Україні та світі стартувала кампанія на підтримку українських медиків

В Україні, Ірландії, Італії та Канаді розпочалася кампанія на підтримку українських медиків, яку запустило українське агентство комунікацій provid спільно з американським маркетинговим агентством HCB Health та Ukrainian Freedom Fund

Серія меседжів показує, як війна в Україні змінила контекст звичної медичної допомоги, а рутинні професійні дії медичних працівників перетворила на справжній героїзм.

Обставини, які підносять звичні дії медиків до рівня героїзму, креатори назвали WARREGULAR (воєнна буденність): вони аж ніяк не повсякденні для мирного світу, але вже сприймаються як такі за умов війни.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Мінімалістичне оформлення було обране provid, щоб підкреслити меседжі в тексті та зосередити увагу на історіях. Дизайн розроблений з урахуванням можливостей зовнішньої диджитал-реклами та демонструє, як воєнні обставини змінюють цілком звичайні дії медиків на буквально – надзвичайні, що і підкреслено графічно. 

Спочатку ви читаєте “буденну” частину, а потім з’являється нове повідомлення, яке показує, як звичайні речі набувають зовсім іншого, надзвичайного значення в контексті війни. Завдяки цим повідомленням ми хочемо привернути увагу міжнародної спільноти до війни в Україні, пояснити, як воєнний контекст впливає на те, що багато хто сприймає за даність, і зібрати благодійні внески на допомогу українським лікарям.
Ендрю Бейн
президент UFF
Ми сподіваємося, що наша кампанія приверне увагу широкої аудиторії до реалій роботи медиків по всій країні, адже в умовах війни їх щоденна праця має зовсім іншу вагу та цінність.
Влад Галяпа
креативний директор provid

«Ми хотіли зробити більше, ніж просто засудити війну й сказати, що ми підтримуємо Україну, — зазначив Франческо Лукареллі, головний комерційний директор HCB Health. — Ми звернулися до партнерів в Україні, щоб визначити, що нам іще зробити для медиків. Об’єднані зусилля є свідченням пристрасті, креативності та командної роботи, і тепер ми маємо справді глобальний ефект».

Організатори вже працюють над розширенням географії кампанії. Незабаром вона з’явиться на вулицях інших країн.

Задонатити й підтримати фонд можна за посиланням ukr freedom fund.org.

Розкажіть друзям про новину