Упаковка харчової приправи нагадала про справедливий розподіл домашніх обов’язків
06 Тра 2024, 12:14

Упаковка харчової приправи нагадала про справедливий розподіл домашніх обов’язків

Vegeta — це універсальна харчова приправа, оригінальна суміш сушених овочів і спецій, яка робить кожну страву смачнішою. Хоча 65 років тому вона стала першою універсальною приправою в Центральній та Східній Європі, сьогодні у неї є багато конкурентів. Питання в тому, як диференціюватися?

Ідея була натхненна тим, що Vegeta була не лише звичайною спецією, але й інструментом, створеним жінкою для жінок у їхній боротьбі за гендерну рівність.

В епоху після Другої світової війни жінки вийшли на ринок праці, прагнучи економічної незалежності та рівного розподілу домашніх обов’язків. У цей трансформаційний період у 1959 році професорка Злата Бартл винайшла Vegeta, яка значно скоротила час приготування їжі і дозволила навіть найменш досвідченим чоловікам створювати смачні страви.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Однак, незважаючи на те, що більшість жінок працюють, домашні обов’язки залишаються нерівномірно розподіленими.

Щоб вшанувати походження Vegeta, хорватська продовольча компанія Podravka створила лімітовану серію упаковки приправи, щоб нагадати всій родині про необхідність розподіляти домашні обов’язки.

Графічні елементи на упаковці розкривають багату історію та статус Vegeta в популярній культурі. Упаковка також є фізичним входом до кураторської онлайн-колекції простих рецептів, створених спільнотою Vegeta. Упаковка була розроблена як інструмент для всіх тих, хто ще тільки вчиться тримати лопатку як професіонал. Вона навіть містить покрокову інструкцію з миття в посудомийній машині для чайників.

Обмежена серія упаковки виготовлена з картону та алюмінію і не містить клею. Її дизайн віддає данину поваги оригінальній металевій упаковці, яку часто використовували як бляшанку для зберігання дрібничок.

У продажу вона з’явилася лише на один день — 8 березня, у Міжнародний жіночий день. Ця лімітована серія з’явилася на сторінках 30 ЗМІ та викликала дискусії в соціальних мережах, адже навіть після десятиліть боротьби домашні обов’язки залишаються несправедливо розподіленими між жінками та чоловіками.

Розкажіть друзям про новину