Український медіасервіс створив добірку фільмів з хепі-ендом для боротьби з антибіотикорезистентністю
14 Тра 2024, 13:15

Український медіасервіс створив добірку фільмів з хепі-ендом для боротьби з антибіотикорезистентністю

Корпорація «Артеріум» спільно з медіасервісом MEGOGO запустили спецпроєкт «Спонсор хепіендів — допиті антибіотики», мета якого — нагадати українцям про одне з ключових правил приймання ліків.  

Часто люди, проходячи курс лікування антибіотиками, необґрунтовано бояться негативних наслідків для здоровʼя, тому не дотримуються призначення лікаря й не допивають ліки до кінця. Це знижує ефективність антибіотиків, призводить до повернення інфекцій, появи ускладнень та антибіотикорезистентності. Приймання антибіотиків є ефективним лише тоді, коли людина допиває призначений лікарем курс до кінця. 

Щоб звернути увагу українців на цей факт, Артеріум зібрав на MEGOGO найцікавіші іноземні та українські фільми із хорошим фіналом — хепіендом, який можливий не лише в кіно, а й в житті, якщо правильно приймати антибіотики.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Доступ до фільмів, що увійдуть до проєкту «Спонсор хепіендів — допиті антибіотики», буде відкритим та безоплатним, щоб кожен охочий міг насолодитися кіно та отримати інформацію на сайті Артеріум про те, як запобігти поширенню антибіотикорезистентності — здатності бактерій ставати стійкими до дії ліків. 

«Оскільки за кількістю спожитих антибіотиків в Україні саме антибіотики Артеріум є лідером, ми відчуваємо, що можемо та маємо не лише забезпечувати пацієнтів якісними ліками, а й разом з лікарями докладати зусиль, аби українці використовували антибіотики відповідально: лише за призначенням лікаря та дотримуючись схеми лікування», — прокоментувала Оксана Стефанова, керівниця Служби звʼязків з громадськістю компанії «Артеріум»

Спецпроєкт «Спонсор хепіендів — допиті антибіотики» відбудеться в межах глобальної інформаційної кампанії «Антибіотики за правилами», покликаної припинити хаотичне приймання антибіотиків, збільшити рівень обізнаності українців про антибіотикорезистентність.

Розкажіть друзям про новину