Український креатив представлений міжнародній рекламній спільноті
19 Січ 2023, 16:02

Український креатив представлений міжнародній рекламній спільноті

Новий випуск дайджесту українського креативу CrUAtivity був представлений міжнародній рекламній спільноті. Мета проекту – показати, що українські агенції продовжують працювати навіть у складних умовах і можуть бути креативними партнерами для міжнародної рекламної спільноти, а також продемонструвати, як актуальні теми сьогодення України відображаються у рекламному креативі.

Всеукраїнська рекламна коаліція як найбільше громадське об’єднання рекламної індустрії України, яке об’єднує понад 150 компаній, що працюють на рекламному ринку країни, є ініціатором та організатором проєкту CrUAtivity. Партнерами виступили креативна агенція маркетингових комунікацій Brain Tank та діджітал-агенція Adcore.

З осені 2022 року проєкт працював у тестовому режимі. З 2023 року дайджест презентовано міжнародній спільноті, він поширюється серед профільних іноземних асоціації, бізнес-спільнот, фестивалів креативності й рекламної ефективності, через міжнародні профільні медіа та інформаційну розсилку ВРК по базі іноземних агенцій.

Дайджест представлено на сайті та на даний момент включає два випуски: за вересень-жовтень та листопад-грудень 2022.

Кожен випуск містить загальний огляд кейсів у відеоформаті (розділ WATCH) і в текстовому форматі (розділ READ), а також кожен кейс детально представлений у своїй категорії: Film, Design, Digital, Advertising campaigns та Social campaigns.

Таким чином, користувачі можуть переглянути або прочитати загальний огляд, а потім перейти до конкретного кейсу для отримання більш детальної інформації. В кожному кейсі вказані виконавці та є посилання на їх сайт.

Новий випуск, що включає роботи агенцій за листопад та грудень 2022 року включає 26 кейсів від 25 агенцій у 5 категоріях. Звичайно, до дайджесту увійшли не всі роботи, створені за вказаний період в Україні. Кейси були надіслані самими агенціями та зібрані з відкритих джерел.

Проєкт вимагає активної підтримки рекламно-комунікаційного ринку щодо наповнення дайджесту актуальними та цікавими роботами. Організатори закликають агенції приєднуватися, щоб показати свої роботи та свої вміння на міжнародному ринку. Збір кейсів для наступного випуску дайджесту вже триває. Подати роботу до дайджесту можна через гугл-форму.

Розкажіть друзям про новину