Український бренд провів зйомку на території хлібзаводу
26 Вер 2022, 11:21

Український бренд провів зйомку на території хлібзаводу

Український бренд Bevza провів зйомку під назвою «Житня сила» на території Київської філії хлібзаводу «Кулиничі». Засновницею бренду є Світлана Бевза, а стиліст проєкту – Антон Бєлінській. У зйомці представлені речі з колекції Bevza SS23.

«Головною метою ініціативи було привернути ще більше уваги до глобальної кризи, яка чекає на світ, а також розповісти про ціну, за яку сьогодні кожен із нас отримує хліб до столу».

Хлібзавод «Кулиничі» щоденно забезпечує хлібом дев’ять областей України. Нині працюють три хлібозаводи у Харківській, Полтавській та Київській області.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Ця історія висвітлює працю людей, які забезпечують хлібом всю нашу країну. Мені було дуже важливо передати цей дорогоцінний, неймовірний запах свіжого хліба з печі та шалену працю, яка зазвичай залишається за кадром, тому що в першу чергу артдірекшн для мене – це особисті історії, які я розповідаю», – сказав стиліст зйомки Антон Бєлінський.

Розкажіть друзям про новину