Український бренд провів зйомку на території хлібзаводу
26 Вер 2022, 11:21

Український бренд провів зйомку на території хлібзаводу

Український бренд Bevza провів зйомку під назвою «Житня сила» на території Київської філії хлібзаводу «Кулиничі». Засновницею бренду є Світлана Бевза, а стиліст проєкту – Антон Бєлінській. У зйомці представлені речі з колекції Bevza SS23.

«Головною метою ініціативи було привернути ще більше уваги до глобальної кризи, яка чекає на світ, а також розповісти про ціну, за яку сьогодні кожен із нас отримує хліб до столу».

Хлібзавод «Кулиничі» щоденно забезпечує хлібом дев’ять областей України. Нині працюють три хлібозаводи у Харківській, Полтавській та Київській області.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Ця історія висвітлює працю людей, які забезпечують хлібом всю нашу країну. Мені було дуже важливо передати цей дорогоцінний, неймовірний запах свіжого хліба з печі та шалену працю, яка зазвичай залишається за кадром, тому що в першу чергу артдірекшн для мене – це особисті історії, які я розповідаю», – сказав стиліст зйомки Антон Бєлінський.

Розкажіть друзям про новину