Українська блогерка dianagloster нещодавно опублікувала колаж із фото на фоні зруйнованого будинку культури в Ірпіні у яскравій сукні жовтого кольору від українського бренду Mon Blanche.
Звичайна фотосесія, мабуть, не викликала б обурення підписників, проте пост був з текстовим наповненням.
Чутливі слова про війну в країні супроводжували фотографії. Про зруйновані будинки, мости, дороги. Про силу українського духу, який не може бути знищений. Про очікуваний всіма українцями день перемоги…
Та про сукню, яку блогерка пропонує всім придбати за спеціальним промокодом на знижку.
Такий маркетинговий хід можна було б віднести до списку найбільш зашкварних реклам року.
Відразу після публікації блогерка була змушена видалити пост через велику активність користувачів Instagram у коментарях. Ні, вони не питали, звідки прекрасні чобітки у блогерки на фото. Вони були обурені цією рекламою.
Не зважаючи на те, що публікація була видалена, українці все одно залишають свої коментарі під старими публікаціями та чітко і ясно характеризують своє відношення до такого маркетингового ходу. Всі одноголосно називають такі дії піаром на війні.
Dianagloser опублікувала в сторіс пояснення своєї позиції, розповіла історію створення цих фотографій, вказала на те, що це нібито не була реклама та звинуватила людей в тому, що їм просто здалося, що це хайп і цинізм, назвавши себе «подушкою, в яку всі викрикують свій біль та злобу».
Бренд, сукню якого прорекламувала ця блогерка, щиро вибачився перед українцями та зазначив, що це було не в комерційних цілях. Локація була обрана так тому, що будинок культури символізував лише відродження української культури та мистецтва.