Українські PR- та маркетинг-спеціалістки увійшли до шорт-листа Advertising Week Europe 2025
07 Кві 2025, 11:57
PR

Українські PR- та маркетинг-спеціалістки увійшли до шорт-листа Advertising Week Europe 2025

Advertising Week Europe 2025 представила шорт-лист «The Future is Female», до якого увійшли візіонерки, що формують майбутнє маркетингу, медіа та культури.

До списку увійшли три українки:

  • Надя Мовчан, Founder & CEO Movchan Agency.
  • Олена Плахова, директорка з управління репутацією та маркетингом групи компаній Нова пошта.
  • Ярослава Гресь, співзасновниця агенцій Gres Todorchuk & Ukraine WOW.

«Від заснування новаторських організацій до рушійних змін у всій індустрії, ці лідерки пропонують унікальні перспективи та вражаючі досягнення.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Серед них є новаторки, які очолювали впливові культурні ініціативи, відстоювали інклюзивність на робочому місці та створювали платформи, що надихають і розширюють можливості спільнот. Деякі з них трансформували галузі завдяки стратегічному лідерству, наставництву та сторітелінгу, що спонукає до роздумів, тоді як інші створили можливості для зростання, налагодження зв’язків та процвітання професіоналів.

Їхня робота спричинила дискусії, змінила сприйняття та вплинула на взаємодію брендів та аудиторій. Ми з гордістю відзначаємо їхній внесок і демонструємо трансформаційну силу лідерства в рекламі», — написав Advertising Week Europe.

У результаті нагородами відзначили 10 жінок з усього світу, серед яких була і Ярослава Гресь.

Розкажіть друзям про новину